Capellades engega la campanya "Apaguem la violència masclista"

La creativitat i empenta de diferents dones del municipi de Capellades ha impulsat la campanya “Apaguem la violència masclista”. Aquestes activitats neixen del treball realitzat a l'espai de participació de la Taula de Dones de Capellades.

Campanya 25N: “Apaguem la Violència Masclista”

La campanya pretén fer extensiu d'una banda el missatge de protesta vers la violència masclista, i de l'altre promoure la participació i la solidaritat davant de les situacions de maltracte en qualsevol de les seves expressions.

Esta estructurada en dues parts.

A partir del dia 18 de Novembre s'impulsa una participació a través de les xarxes socials que ens donarà una radriografia de les mostres de rebuig vers la violència masclista. Les persones i entitats participants de la campanya hauran de penjar una fotografia d'un indret de la vila amb el lema de la campanya “ Apaguem la violència masclista”. Totes les fotografies participants es recopilaran i s'editarà un pòster que s'exposarà públicament posteriorment. Tothom qui hi participi podrà adquirir un exemplar.

La segona part es desenvoluparà el mateix dia 25 de Novembre. El tret de sortida serà penjar la bandera lila al màstil del ajuntament. Al vespre, arrencaran els actes amb una Marxa de Torxes que ens conduirà fins la plaça Catalunya, on es retrà homenatge a les 93 dones assassinades durant l'any 2015. Seguidament podrem sentir les sensacions que ens transmetran les noies de l'escola de dansa del Consell Comarcal, amb l'expressió de peces de dansa contemporània, per finalitzar es llegirà el manifest.

Instruccions per la participació a la Xarxa:

1-Fes una fotografia a un indret de Capellades i afegeix el lema de la campanya “Apaguem la Violència Masclista” de forma creativa.
2-Penja-la a les xarxes socials, twitter, facebook, Instagram, etc... amb el hashtag #25NKP2015
3-Cita a la teva publicació @AjdeCapellades

S'editarà un pòster amb totes les imatges participants. Tots i totes per l'erradicació de la violència masclista. Queda't un exemplar al participar-hi.