Argentona reivindica la lluita contra la LGTBIfòbia

L'Ajuntament d'Argentona s'adhereix un any més a la lluita històrica del moviment LGTBI per erradicar la LGTBIfòbia, rebutjant fermament les conductes d'homofòbia,  transfòbia,  bifòbia i de fòbia a la intersexualitat, així com qualsevol situació de discriminació, d'injustícia i de violències envers les persones per la seva identitat, expressió de gènere o per la seva orientació sexual.

Aquest dilluns, el ple municipal va fer la lectura de la declaració institucional de suport al Dia Internacional contra la LGTBIfòbia, que es commemora el 17 de maig.

ACTIVITATS

Durant aquests dies s'han programat diverses activitats de sensibilització i visibilització, que segueixen també les corresponents mesures sanitàries de prevenció de la COVID-19.

Fins divendres l'Institut d'Argentona acull l'exposició "Donant voltes a la sexualitat" i la propera setmana s'organitzarà, al pati del centre, l'activitat de dinamització "El Trivial LGTBI+".  Per al divendres 21 de maig, l'alumnat de 2n de Batxillerat assistirà a l'obra de teatre "Llum tímida" a càrrec del col·lectiu La cicatriz.

En paral·lel, durant aquests dies s'exhibirà una bandera LGTBI al balcó de l'Ajuntament i també s'ha adreçat una carta des de la regidoria de Igualtat, Feminismes i LGTBI perquè el teixit comercial, empreses i teixit associatiu s'hi sumin a aquesta acció commemorativa.

ARGENTONA ÉS DIVERSA

Cal recordar que fa unes setmanes l'Ajuntament d'Argentona va iniciar la campanya "Argentona és diversa" que pretén avançar en l'elaboració del nou Pla d'Igualtat, feminismes i LGTBI i s'ha posat a disposició una enquesta oberta a tota la ciutadania per tal de rebre les propostes de veïns i veïnes. Podeu trobar més informació sobre aquesta iniciativa al següent enllaç:

Etiquetes:
LGTBI Fòbia