VIII Edició del Premi Literari Delta. Concurs de Narrativa per a Dones

El Premi Literari Delta  és un concurs de narrativa per a dones que té per objectiu fomentar la creació literària de les dones, posatn en valor la seva mirada i pensament com a claus per transformar la societat.

Aquest concurs literari  està organitzat pels ajuntaments del Baix Llobregat de Begues, Castelldefels,  Esplugues del Llobregat, Gavà, El Prat de Llobregat, Sant Boi de Llobregat, Sant Joan Despí, Sant Vicenç dels Horts i Viladecans,  amb la col.laboració de la Diputació de Barcelona i El Consell Comarcal del Baix Llobregat.

Les obres poden presentar-se en el Registre General d'Entrada dels ajuntaments de les ciutats participants des del dia 29 de maig fins les 14 hores de dilluns dia 21 de setembre de 2015

Podeu consultar les bases aquí