Premi Recerca Francesca Bonemaison 2021

Ja teniu disponible a la Llibreria la recerca guanyadora del Premi Francesca Bonnemaison 2021 sobre “Ecosistema urbà de suport a les cures als municipis de Barcelona” elaborada per Blanca Valdivia.

Amb aquesta publicació donem a conèixer el treball d'investigació guanyador de la 13a convocatòria del Premi a la recerca en polítiques de gènere, Francesca Bonnemaison, per a l'any 2021.

L'objectiu d'aquest estudi és identificar les condicions materials i immaterials que l'espai urbà ha de proporcionar per facilitar la gestió i la provisió de les cures, i alhora desenvolupar una eina per als municipis que serveixi per actuar com a suport físic a la diversitat de serveis en aquest àmbit que es duen a terme en l'espai públic.

Des de l'any 2003, la Diputació de Barcelona convoca aquest guardó amb la finalitat de donar suport a la investigació i generar estudis i eines de treball que facilitin la implementació de les polítiques d'igualtat de gènere en els ajuntaments de la província de Barcelona.

Editorial:Diputació de Barcelona
Any d'edició:2024